دانشجوی D در بخش کمبریج از ریاضیات کاربردی و سیاه چاله ها فیزیک نظری (DAMTP) .Ring شکل "کشف" شد توسط فیزیکدانان نظری در سال 2002، اما این اولین بار است که پویایی آنها با استفاده از ابر رایانه شبیه سازی شده یک تکینگی است .. در مورد به گفته ی پژوهشگران، در خارج وجود داشته از افق رویداد، نه تنها آن را از خارج قابل مشاهده است، اما آن را یک شی است که به چگالی بی نهایت، یک دولت است که باعث از قوانین فیزیک به شکستن سقوط را نشان دهد. باید این نوع فرم سوراخ سیاه و سفید، آن را به ظاهر از یک "تکینگی برهنه" منجر شود، که می تواند معادلات پشت نسبیت عام برای شکستن فیزیکدانان down.

Theoretical باعث فرض کرده اند که چنین چیزی که یک، به نام یک تکینگی برهنه، ممکن است در وجود dimensions.Scientists بالاتر نشان دادهاند که چگونه یک سیاه چاله به شکل حلقه می تواند نظریه عمومی نسبیت انیشتین، یک پایه و اساس فیزیک مدرن، باعث به شکستن، با فرض جهان شامل حداقل پنج سکه آلبرت اینشتین (عکس: یوتیوب چنگ زدن به ویدئو) دانشمندان نشان داده شده است که چگونه یک سیاه چاله به شکل حلقه می تواند نظریه عمومی نسبیت انیشتین، یک پایه و اساس فیزیک مدرن، باعث به شکستن، با فرض جهان شامل حداقل پنج نسبیت dimensions.General پیش بینی کرد که تکین در مرکز سیاه چاله وجود داشته باشد، و آنها توسط یک افق رویداد، "نقطه بدون بازگشت"، که در آن نیروی گرانش چنان قوی است که فرار غیر ممکن است، به این معنی که هفتم احاطه ای نمی تواند از خارج مشاهده می شود. در 100 سال از آن منتشر شد، نسبیت عام را تصویب کرده است هر آزمون تامین برق، آب گرم کن شیر آب چین است که در آن پرتاب شده است، اما یکی از محدودیتهای آن وجود محققان singularities.

The است، از دانشگاه کمبریج و ملکه ماری دانشگاه لندن، با موفقیت شبیه سازی شده یک سیاه چاله به شکل یک حلقه بسیار باریک است که افزایش می دهد به یک سری از "برآمدگی" متصل شده توسط رشته ها که نازک تر بیش از نظریه نسبیت time.General ما می گوید که ماده ریسمانهای اطراف فضا-زمان آن، و آنچه که ما جاذبه مینامیم اثر که پیچ و تاب است. "تا زمانی که تکین ماندن در پشت افق رویداد پنهان، آنها باعث مشکل نیست و نسبیت عام نگه می دارد، به" حدس سانسور کیهانی، می گوید که این است که همیشه مورد، گفت: "مطالعه همکاری نویسنده مارکوس Kunesch، pHChina electric water heater faucet Suppliers برابر. تکینگی یک نقطه که در آن گرانش به قدری شدید است که فضا، زمان، و قوانین فیزیک، شکستن رشته down.These در نهایت تبدیل به قدری نازک است که آنها خرج کردن به یک سری از سیاه چاله ها مینیاتور، شبیه به چگونگی جریان باریک آب را از یک است